Annons:
Etikettrollare-sökes
Läst 685 ggr
Noomibel
6/17/18, 8:45 PM

Någon som vill göra ett warrior cats rp?

Hej allihopa! Det var ett tag sedan jag rollspelade här och helt ärligt så känns det ganska sorgligt… så därför tänkte jag starta detta warrior cat Rp!

Det är öppet för alla och jag startar det gärna så snart som möjligt!                                      Om du är intresserad vänligen skriv en karaktär beskrivning  nedan så kommer det börja inom några dagar. (om det kommer någon 😉) Hoppas du tycker att detta verkar kul och  joinar!!!! (Om du undrar hur du  ska göra en person beskrivning så visar jag det nedan och jag kommer nog skriva namnen på engelska det låter coolare :3 )

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Namn: Rainpelt (vad du vill jag bara skriver något ganska random)

Klan: Lövklanen (fortfarande bara ett exempel. P.s jag tänkte att vi har custom klaner och du får vara en ensamvarg och liknande )

Rank: Medicin cat (Samma sak här som tidigare (dom möjliga rankerna är: Medicin cat lärling, Medicin cat, krigare, ledare, unge och lärling. Om du har några ideèr på andra ranker )

Beskrivning: (du kan skriva lite vad du vill här te.x om din katts personligheter deras bakgrunds historia os.v)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas du hittar detta intressant!!! 😇😃😉

  • Redigerat 8/1/22, 12:07 PM av [Tismon]
Annons:
EquusCaty
7/31/22, 9:09 PM
#1

Kul…

Men detta är 4 år gammalt😕


"Ingen kan allt, men alla kan något

1000% hästtjej du hittar mig i stallet :D

//Lisa
Amira💗
Nebo Rooney💕
Bränntomts Lydia💘

THE HUNGER GAMES🔝🔛💯

Pilspets
7/31/22, 9:21 PM
#2

#1: Kabske lite onödigt att putta upp Lisa?


Jag går på hästkraft.
Uppfödare av Maran's Hamstery
"Jag gör misstag,livet kom utan bruksanvisning."


Pilspets
8/1/22, 8:46 AM
#3

#2: *Kanske.


Jag går på hästkraft.
Uppfödare av Maran's Hamstery
"Jag gör misstag,livet kom utan bruksanvisning."


EquusCaty
8/1/22, 10:09 AM
#4

Aa


"Ingen kan allt, men alla kan något

1000% hästtjej du hittar mig i stallet :D

//Lisa
Amira💗
Nebo Rooney💕
Bränntomts Lydia💘

THE HUNGER GAMES🔝🔛💯

[Tismon]
8/1/22, 12:07 PM
#5

Jag låser tråden, den är från 2018. Du får gärna starta ett nytt Rollspel om du vill rollspela warrior cats med någon 🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: