Annons:
Etikettallmänt
Läst 626 ggr
Rebexi
2018-11-16 16:20

Lång frånvaro

Hej!

Jag vill börja med att be om ursäkt att jag har varit borta så länge. Jag ska försöka komma igång med detta igen, men om ni vill ta över kan ni kolla in inlägget “Vill du bli ny Sajtvärd?” för att se om det är något för er :)

Nu när vi har fått det ur vägen har jag en liten fråga. Skulle ni vara intresserad av att ha lite info, tips och liknande om andra former av Rollspel? Jag tänker främst på “penna och papper rollspel”, alltså då man har karaktärsblad och slår tärning om hur bra det går. 

Jag har själv kommit igång med det på senaste, och delar gärna med mig av mina favoriter, kanske även lite exempel och så vidare.

Och vet du av något annat du vill se på denna sida så säg gärna till! Det vore kul att få in lite olika sorters Rollspel på sajten, även om det är fokus på "skriv-rollspel"

Annons:
tlover
2018-11-16 18:01
#1

Jag ser gärna olika typer av Rollspel. Det ena behöver ju inte utesluta det andra om man säger så

l'm back

sponny
2018-12-07 21:29
#2

Med tanke på att jag själv spelleder "penna och papper rollspel" så är mer information alltid intressant.

Rebexi
2018-12-11 23:09
#3

Vad kul!

Jag har skapat en grupp som heter "bordsrollspel" och där kan man dela tips, skriva om sitt favorit Rollspel eller bara diskutera annat som har med ämnet att göra :) 

Jag håller på att prova ett nytt Rollspel, men behöver testa lite mer innan jag kan säga något vettigt om det

sponny
2018-12-14 12:10
#4

#3 "Jag håller på att prova ett nytt rollspel"

Får man fråga vilket spel du börjat med?

Rebexi
2018-12-17 18:39
#5

#4 det heter Järn :) ett svenskt Rollspel som utspelar sig i en fornnordisk fantasy-värld :D

Upp till toppen
Annons: