Exempel: Söker rollspelare
(Detta är ett exempel på hur man kan söka rollspelare)
Se också exempel på karaktär samt Rollspel.
Heej nu söker jag någon som vill rolla med mig. Jag söker 1 person som vill rolla ett kärleksroll och gärna med något som gör att allt inte är som en "dans på rosor" exakt vad det är vet jag inte men kanske en sjukdom, graviditet eller kanske att någon utav dem redan är tillsammans med någon annan. Handling bestämmer vi tillsammans.
Jag söker någon som skriver i tredjeperson och gärna mer än 100 ord, men dessa är inga krav.
Jag vill ha ett GxB Rollspel och jag kan spela både tjej och kille. Skriv i tråden om du är intrs
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag är intresserad utav rolla, jag skulle kunna tänka mig att spela kille i ett kärleksroll om det är okej?.
Hmm, nja det har jag nog inte, har du någon?
Nja kanske inte någon jättebra, men jag kom på en som kan handla om att de träffas på en fest. De är fulla och det händer saker så att de hamnar i säng. Morgonen efter(här kan rollet börja) så ångrar sig killen eftersom att han redan har en flickvän. Han försöker att glömma bort henne men på måndagen så börjar en ny tjej i klassen, nämligen "hon" sen kan det ju hända en massa som man kan rolla fram :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Ja men det blir jättebra, har du någon karaktär. Jag har ingen än så medan jag skriver min så kan du skicka din.
Absolut, här är min Kylie, men ja det blir väl lite ändrat lite hur rollspelet utspelar sig
http://rolla.ifokus.se/discussions/51c4754ace12c47f90000cd5-exempel-karaktar-kylie-scott
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Vilken bra karaktär, min är inte lika utförlig men det kanske går ändå? Jag tänkte att han kanske kan vara populär, eftersom din inte var det? Och så skrev jag till att han har en flickvän
Namn: Johan Wood
Ålder: 17(eller 18?)
Om: Johan bor med sin pappa i en stor villa, hans pappa är rik och jobbar mycket så Johan är nästan alltid ensam hemma. Han har brunt hår och bruna ögon. Han är innerst inne väldigt snäll men det kan vara svårt att få fram det då han kan verka kall och "hård" på utsidan
Övrigt: Han har en flickvän som heter Linnéa som han varit tillsammans med i flera år
Tycker inte hon behöver vara med, men om det blir något så kan ju någon vara henne bara just då
Det kan gärna du göra
http://rolla.ifokus.se/discussions/51c4b7bc8e0e740c060012c8-exempel-the-only-thing-in-my-life-is-you
Startat det, ska jag eller du börja? haha :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Jag kan börja, det är okej :)
Det gör vi tycker jag :)