Mot den fria staden.(anmälningar )
Regler:
Inge GM/OP.
Inge PP.
PVP är okej om vi diskuterar det innan.
Man får hoppa in senare.
Om personen blir för inaktiv/inte vill bara med så försvinner personen.
Nybörjare är välkommna.
En-menings-inlägg är ok.
Azteka är en osäker plats med stränga regler.. Tillsammans färdas vi mot den fria staden burma. Längs vägen möter vi upp mer folk som vill följa med på färden. Många faror härjar och varje rike har sitt eget onda väsen. Följ med mot den fria staden du ochså!
Detta utspelar sig på medeltiden. Speciella förmågor är mer än gärna välkommna. Både vanligt o magiskt folk är välkommna.
Skriv er mall/CV här.
Till sajtvärd/medarbetare: skrev jag rätt?
Jag vill gärna vara med!
Tjena^^
#1: Kul!

Namn Angelique "Angie"
Ålder 22
Kön kvinna
Art/ras: Halvblod : Formbytare Människa/katt och flodalv
Personlighet: Snäll och blyg
Utseende: långt svart hår och oftast mörkblå kläder.
Viktiga egenskaper som utmärker denna karaktären: Bra på pil & båge och ganska stark, har svart bälte i flodalv-karatem
Bakgrund: Angie föddes i en flodalvfamilj. När hon var 12 år så dog hennes föräldrar i en olycka hon inte vill prata om. Hon tvingades att bo i Azteka och där fick hon leva med en bonusfamilj som inte gillade henne.
Tjena^^
- Redigerat 2022-08-03 14:56 av [Tismon]
- Redigerat 2022-08-03 09:19 av EquusCaty
Namn:Pil.
Ålder:19.
Kön: Kvinna.
Art/ras: Skogsalv.
Personlighet: Lite vild av sig men lugn när det behövs. Älskar att hjälpa o ge sig ut på äventyr.
Utseende:
Ganska kort,mörk hy,isblå ögon,rött hår som går till midjan. Men ofta uppsatt i fläta.
Viktiga egenskaper som utmärker denna karaktär: Gruppens ledare.
Bakgrund: Har bott ensam ganska länge. Flydde från sin familj och nu vill hon mot Burma.
I strid: Pilbåge,gärna från högra höjd
- Redigerat 2022-08-03 09:29 av Pilspets
#3: kan sajtvärd/medarbetare redigera in de här bilderna och radera de andra. De är från Pixeby

Tjena^^
#5: 👍
Jag kanske hoppar in senare.. :)
👍
Tjena^^
(Bild:Pixabay)
Jag hoppar in lite senare i rollet är min tanke, Så ni får säga till när jag ska komma in i bilden eller vad man nu ska säga :)
Namn: Texas
Ålder: 19
Kön: man/hane
Art/ras: Människa/Formbytare/ vildhäst
Personlighet: Modig, Kör på, tvekar inte på utsidan, snäll, smart.
Utseende: har ett grönt och ett blått öga svart krulligt hår i frisyren mittbena, längden är inget ovanlig längd. I häst form: Svart med svart man, vacker att titta på, Fina ögon.
Viktiga egenskaper som utmärker denna karaktären: kort temperament, snäll, modig, tuff. Har inte långt till våld om det skulle behövas, vill veta vad som krävs av honom.
Gillar inte när folk säger till honom vad han ska göra. Formbytare.
Bakgrund: Texas har vuxit upp ute i skogen då hans föräldrar dumpat honom där, han har då tagit hand om dig själv sedan han blev dumpad ute i skogen (han var 8 år när det hände) Han har haft det jobbigt sedan de lämnade honom då han ej vet varför.
Han är en form bytare och har varit det hela sitt liv, han anar att det är därför hans föräldrar inte ville ha honom längre.
Blev det aldrig något med det här?