Söker olika typer av rollspel!
Tjofräs. Jag skulle vilja ha något tidsfördriv ett tag framöver.
Här är en lista på saker jag är intresserad av att rollspela. Det är i den ordning jag vill mest till minst, men allt går bra! Och det går självklart att slå ihop saker.
~ Kärlek (Boy x boy eller girl x girl) i skolmiljö eller liknande
~ Kärlek (Boy x girl) i vilken miljö som heslt
~ Postapokalyptiskt. Gärna "förfallen värld" eller lite sci-fi-aktigt.
~ Storys kopplade till Jurassic World/Park, Game of thrones, Harry Potter, hunger games och/eller liknande världar.
Är öppen för det mesta annat! Rollar helst bara med en person i taget i respektive Rollspel, men jag kan rolla med flera samtidigt i olika Rollspel!
PM:a eller skriv här. Rollar helst i forumet, annat går bra om ni har förslag.
Jag är villig att skapa karaktärer efter Rollspel. Jag tycker det är svårt att skapa en karaktär innan man vet, liksom.
Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller rollat i över 10 år som jag, jag gillar att rolla med alla!
Jag är intresserad utav att rolla postapocalyptiskt! Inte gjort det innan men skulle gärna vilja testa :)
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor
Spännande! Jag har ganska många idéer på plots. Har du några? Ska vi brainstorma här eller i PM?
Jag inga idéer just nu men vi kanske kan brainstorma i pm? 😊
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor
#2 om du har någon ide och vill "leda" så sätt igång😉det finns inget som hindrar
Ursäkta stavningen, jag är faktiskt dyslektiker. 
Medarbetare för Rollspel, Science Fiction
#4 Menar du att du är intresserad, eller vad menar du?
Jag har en idée som slår ihop det mesta du skrivit. :) (kan behöva rediging dock) Ett triangeldrama, två killar o en tjej eller tvärtom i en skola i en dystopisk framtid :). Typ lite Divergent över det hela. Eller Hunger Games, om du så vill :)
R.I.P. Anton 💔
#6 Låter spännande! Skriv gärna ett PM till mig med lite mer detaljer om hur du menar! Så kan vi bolla fram och tillbaka. :)
#7 Heh.. Fattar inte helt hur det går till (själva spelet) hittade denna sida för typ fem minuter sedan :) Får fundera lite på mer detaljer.. Torr jag återkommer med en mer detaljerad historia imorgon i pm :)
R.I.P. Anton 💔
#9 Verkar roligt :)
R.I.P. Anton 💔
#4 Jag menar att om du får tag på så många deltagare du önskar så starta en tråd och kör igång.
Använd dig gärna av fantasy forumet (om det innehåller fantasy) eller science fiction (om det inner håller SF).😃
#12 Att planera gör saker mera genomtänkta, vilket är toppen. 😉och Alyssa tror jag kan spruta idéer, så fortsätt.
#13 Japp! Vi snackade inatt så vi har redan något på G. :D
Är nybörjare, vet inte så mycket om just Rollspel men eftersom att jag verkligen tycker om att skriva och vill återuppta mitt intresse så skulle jag gärna vilja testa detta :) Låter en värld, likt The Walking Dead intressant? Tänker mig att man börjar vid ett övergivet sjukhus/stad/hus eller liknande. Låter detta intressant så går det bra att svara här eller så kan du bara skicka iväg ett PM!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#15 Jag har tyvärr aldrig sett walking dead, men en zombie-värld har jag inget emot om vi har en riktigt bra plot! Jag har ett zombie-rollspel på G redan men kanske kan köra två samtidigt. :) Hör av dig i PM om det är okej att jag inte sett serien, haha. Vet ju vad den handlar om, dock.
Hejhej! Om ni har lust kan ni joina en annan rollspelssida med Harry Potter-tema med oss! Den har varit död ett tag nu, och vi skulle verkligen vilja se den bli aktiv igen. Vi har haft allt möjligt på den sidan, baler, skvallertidningar om våra karaktärer, lektioner, turneringar m.m. Det är verkligen jättekul att vara med och rolla när minst 50 personer med olika karaktärer gör det tillsammans med en, det blir liksom en riktigt skola :D Så jag undrar om ni skulle vilja ansluta er till oss, vi är tre personer hittills, och försöka vara med och "rolla" och sprida detta ^^
Här är sidan: http://minihogwarts.forum24.se/minihogwarts.html
Hoppas ni vill vara med! c:]