Pokemon
Jag hade tänkt göra ett Rollspel. Så skriv hjärna om ni vill vara med. Skriv lite om era karaktärer. T.ex tjej eller kille,ålder,pokemon eller tränare,deras personligheter och deras bakgrunds historia. Det under är ett t.ex. men min karaktär också.
.
.
.
.
Min karaktär heter Luna hon är knappt 10 år gammal. Som ni nog redan förstår är hon en flicka. Hon är en människa och älskar att läsa,sjunga,dansa och umgås med pokemons. Hon avskyr att att folk är elaka eller skadar andra. Hennes personligheter är: Modig,geni,djur/pokemon älskare,djur/pokemon vän,fast besluten,kreativ,naturälskare och snäll. Luna´s pappa dog när hon var 6 år. Så hennes mamma har mycket att göra hela tiden. Luna är ett ganska ensamt barn. Hon brukar oftast gå till skogen för att leka med sina pokemon vänner.
Jag är gärna med.
Namn: Kallas bara för artnamnet
Ålder: lv 3 eller 2 år
Kön: Hona
Art: Ice Vulpix
Familj: Vulpix
Utseende: Vit päls sju krusiga svansar krusigt hår på huvudet mellan öronen
Om: Hennes dröm är att uppträda. Hon älskar att dansa och göra snygga moves med sina attacker. Hon hatar insidan av Pokebollar hon vet inte varför då hon är född i det vilda.
Ett gott skratt förlänger livet
Vulpix har varit min favorit sedan den dök upp i Ashs pokémon äventyr😃
Ok. Min favo pokémon är Umbreo.
*Umbreon*
👍ok
Jag kommer börja rollspelet nu på måndag😱😃
#8 Okej👍
förlåt att jag inte har svarat fören nu😊
Det är lungt. Rollspelet börjar nu. Men det är fortfarande ok bli medlem.
Luna vaknade ovanligt glad. För idag ska hon ut på ett äventyr. Hennes mamma hade sakt att hon skulle få gå på ett äventyr när hon blev 10. Och hon fyllde igår. Så idag ska hon få gå på ett äventyr.
#10 👍
Jag hoppar in om det är ok. Art: vanlig Eevee Familj: Eevee Namn: Enya Kön: Hona Päls: vanlig Eevee päls men med ett vit hjärta på huvudet Ålder: 5 månader Övrigt: Enya föddes i fångenskap och har levt Hella sitt liv som sällskapspokémon. Men när hennes matte plötsligt dog i bröst cancer hamnade hon på ett Pokémonstal. Nu lever hon där och väntar på att få komma där ifrån. Enya är bra på att skänna av när något farligt ska hända, hon är snäll och trogen mot människor som hon är nära men blir rädd och stressad av nytt folk, hon gillar inte att sitta i bur, hon har aldrig varit i en Pokéboll, hon har ingen tidigare kontakt med andra pokémon.
Tycker ni att jag ska göra en ny tråd för rollspelet😐
#14 det tycker jag det är behändigast 😃
#14 Jag med det blir enklast så,
ok