Där vägarna möts chatt
Privat Rollspel mellan Pilspels, Undertaker och Tismon
Förra tråden hittas här:
https://rollspel.ifokus.se/discussion/1545388/pilspets-undertaker-and-tismon
Vi fortsätter snacka här 👍
- Redigerat 2022-08-04 02:32 av [Tismon]
Härligt!
Ja, det började bli så segt att ladda tråden 😂
Hur gör man en karta?
Jag tänker att Necro har ju koll på namnen på alla rikena och namnen på byarna 🙂
#4: Ja,det är bra!
Men hur man kan komma ihåg allt o göra en karta? Det är ju rena magin…
#5: Du tecknar kartan, inte svårare än så 😊
Sedan kollar man bara upp alla namnen som nämns i rollspelet, tror också Necro har en del planerat i sitt huvud.
#6: Avslöjad. Jag har alla platser som nämnts hyfsat uppritade och placerade i mitt huvud så att rita en karta är inte allt för svårt. Bortsett från formen. :’)
Men fråga mig inte hur jag tänkt mosa in 13 riken samt ingenmansland lite här och där. Det blir en utmaning.
#5: Som Tismon säger går det att leta efter namnen. Eller så minns man bara.
#7: Ändå.
Inponerad!
#9: Man tackar. Just sådant kommer jag ihåg men hur folk ser ut eller vad de heter… :’)
Finns några önskemål på riken? Jag har annars nog lyckats se till att uppfinna 13. Tror jag.
Får man se en bild på kartan?
Kanske blir lättare då. Och jag är nyfiken…
#12: Ska bara rita in det sista namnen kort.
#14: Wow!
Är det 2 olika?
Trött så kan inte se vad det står.
Samma karta men på ena ser man mer vart vi är. Var för lat för att markera just nu. Samt att jag måste rita in ett värdshus på rätt ställe… :')
#16: Jaja,då förstår jag!
Skriften lär man se när jag använder svart. Även om min handstil kan vara svår att tyda. Jag försöker ge rikena logiska placeringar när det kommer till vad dem tjänar pengar med eller har för väsen, etc. Så bra som det går det vill säga. :')
#18: Det blir super!
Det ser jättebra ut! 😁
Då forsätter jag skapa ett kanske lite väl detaljerat kaos.
Hette inte riket Helios…?
#22: Jag visste att jag glömde något… Tack!
#23: Då är jag mindre förvirrad haha tack 😁
#24: Jag satt där i flera minuter och funderade på om jag verkligen missat att ge riket ett namn. Då jag inte fann något blev det en kort kreativ lösning.
Jag försöker skriva ihop ett kort sammanfattat inlägg för jag hinner inte med annars 😂
#26: Vi går för snabbt! Eller dålig "tidsplanering" från gudarnas håll…
#26: Hoppas vår "komiker" är med!
Jag som skriver från min mobil kämpar för att hinna med 😂
#28: Han är väl alltid med, katastrof annars ju 😉
BTW nu får ni inte springa från mig när jag hunnit ifatt. Gör ni det så får ni klara er utan en melee 😂
Kämpigt att hinna med i svängarna känner jag hahahaha
#30: 🥳
#29: Hur orkar du?Jag skriver inte långsamt på mobilen men då jag alltid byter tangentbord mellan tre språk så blir det ofta fel…
#30: Rowan offrar sig som tur är.
#33: För att jag har stationär dator och då måste jag sitta i en dum stol istället för min sköna soffa 😂
Hahaha ja
#34: Jag godkänner ditt argument. :')
Kartan får vila nu. Synen är inte helt med och då jag mosar in allt på A4 så blir vissa saker lite väl små.
Helt förståeligt!
- Redigerat 2022-08-01 22:22 av [Tismon]
Nej!😭
Komikern fick inte vara med nu…
Stackarn!😖
#38: Han är med… Han hänger på Rowans bälte? 😂
#39: Men lämnar ingen spydig kommentar!
#40: Om ni rollade långsammare hade han kunnat lämna lite spydiga kommentarer 😂
#41: Omöjligt!😁
#42: Nähä, får du klara dig utan en ilsken demons klagande 😉
#41: Vi skulle ha irrat runt i byn. Men jag och Nikita gillar inte den. :’)
#44: När man har bråttom blir det så 😉
#45: Vad bra att de nu får leka med… Ett skumt väsen som jag kan ha lånat från mexikanska urban legends.
#46: Märkte det 😁 vilken tid är det i rollspelet nu ingefär?
Skulle gissa några timmar innan solnedgång? Alltså… mitt på eftermiddagen? Med tanke på att våra gått ett par kilometer på leriga stigar och Rowan har hunnit jaga en man i en liten by samt ge sig av. Verkar det logiskt?
#48: Ja okej då vet jag, det låter bra! 😊 Jag undrar när han ska råka stöta på dem?
- Redigerat 2022-08-01 22:46 av [Tismon]
#49: Hur snabb är hästen? Frågan är ju om han antingen ska dyka upp och skrämma bort ett skumt väsen eller satsa på att stöta på dem när det börjar bli dags att finna en lägerplats. Bror ju lite på hur snabbt han färdas.
#50: Det är en arbetshäst… Tänk dig typ en ardenner… Hmmm 🤔
- Redigerat 2022-08-01 22:55 av [Tismon]
Om vi nu utgår ifrån att de har färdats ungefär… 12-15 km, vilket till fots tar 3-4 timmar… Så har de en lång väg kvar till gränsen… :')
Vill du slåss med chupacabran?? Annars skrämmer han bort den med hästen eller så kan han vänta med att komma förbi tills ni hanterat det
- Redigerat 2022-08-01 22:58 av [Tismon]
De skulle kunna ta kål på den och han dyker upp vid slaktplatsen. Blir ett trevligt återseende. :')
Pil, några önskemål?
#54: Jag tror de sover nu 🙂
Gäsp!😴
Det låter bra.
#56: God morgon. :’)
#57: Gomorron!😁
Vi får inte vandra vidare innan Tismon vaknat. Annars flyr vi. Igen.
Men! En ”episk” kampscen kan nu äga rum.
Detta blir intressant!
Intressant hoppas jag att det blir.
Men det är i alla fall roligt att beskriva… Hehe.
Så,gjorde ett hinder till så Tismon kommer ikapp.
Vi väntar nu lydigt. Hoppas Pil överlever. :')
Det har jag planer på!🤪
Nu blir du ensam Undertaker.
Jag ska ut på promenad.
#65: Ha en fin promenad. Ska själv få lite annat gjort innan jag återgår till skrivandet.
#63: Fick mig att tänka på en annan variant av Rollspel man f fylle kunna göra där bara få spelar aktivt (som ni gör nu) men sen är utomstående får då och då ge förslag/rösta fram vad som ska hända.
Är så spännande just nu! Känns som jag sitter och kollar hela tiden nu för att se om någon fortsatt skriva.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#67: Så kul att du följer!
Nu ska vara alla vakna…
#67: Förslag är säkert välkomna. Om inte annat ger det en inspiration.
Vad kul att det är spännande.
Vaken Tismon här, har faktislt varit vaken i några timmar men blev lite tagen över något som hände i hundsajten 😂
Vad händer?
#70: Pil upptäckte bara att det döda djuret inte var stendött. :')
Och… vår publik uppskattar hittills showen.
Samt att mina notiser på iFokus börjat spöka lite.
Jaha oj! 😮
Men trevligt med publik! Säg bara till när jag ska göra min entre så kommer Rowan och Aosoth förbi 😉
Jag ska nog kanske hjälpa Pil med armen lite, så slipper Rowan behöva bevittna allt för mycket blod.
Nu är jag här!
Vattenskoter i 40 knop. Härligt!😍
Vad hände nu?
#74: Tack,vad snällt!
Undertaker?
Jag förblöder här!😱
#77: Räddad! Fast infektionsrisken är fortfarande hög.
Stör mig att mina notiser är på men inte dyker upp…
#78: Aaa,tack!
Oj,skrivit på support?
#79: Ska se om det löser sig med lite testande. Stängde av notiserna för att rensa på en sajt men nu vill de inte dyka upp.
#80: Konstigt!
#80: Gå in på inställningar
Under flöde kan du bocka av vilka notisar du vill ha i överlag
Under "Mina sajter" kan du ändra för enstaka sajter
Däremot så kan du inte ta bort modereringsaviseringar där du är Medarbetare eller sajtvärd
#82: Jag märkte det. Inställningarna är på så egentligen borde jag få några. Har även testat att stänga av och på dem igen.
Gillamarkeringar funkar dock. Intressant.
Det kan vara extra buggigt efter senaste uppdateringen
#85: Jag avvaktar. Vissa saker vill först efter några minuter eller liknande. Kan även bero på mobilen.
Jag ska rida snart så svarar när jag kommer hem. Ska arbeta lite i stallet så lär nog ta längre, räknar med minst 4h
#87: Ska också bort så jag svarar senare ikväll.
#88: Ha det så kul 🙂
#87: Härligt!🐎😍
#90: Min medryttarhäst är den bästa hästen ever 💜
Nu har dom äntligen träffats!
#91: Föstår det!
3 timmar promenad i skog…
#92: Nu får du inte sticka igen pilspets 😉
#95: Jorå,men om en kvart!😃
#96: Jag menar att din karaktär får inte dra bort Nikita någonstans och sticka av 😂
#97: Nädå!
#98: Bra 😂
#91: Du får mig att sakna stallet.
#101: Ja,saknar stallet oxå.
Ta emot elexir från en okänd man med en demon i svärd?
Hmm…
#101: Hästar är underbara.
Jag har tyvärr absolut inte nog tid för att vara i stallet och då jag tidigare jobbade i stallet för att få ridlektionerna… Blir lite många timmar som ryker.
#103: Reser med en främmande alv som tar emot saker från en främling. Stackars Pil.
#105: hahahaha 😂
#104: Så tråkigt :( Jag går till hästarna som typ rehabilitering
#106: Jag… har mina fåglar för den biten. :')
Jag ger dem ett bra hem och de ger mig stöd.
Nej, men skämt åt sidan. Att få ta hand om djur och jobba med djur hjälper verkligen men jag skulle behöva ett halvår innan jag inte får panik varje gång jag ska till stallet. Är nog ytterligare en anledning till varför jag inte ser till att hitta en lösning.
#107: vad menar du nu? 😮
#108: Bror på vilken bit du syftar på.
#109: panik?
#110: Jag har vissa saker jag måste ha koll på för att fungera. Det behöver inte vara hur exakt som helst, även om jag föredrar det, men jag vill i alla fall alltid veta vilka personer jag kommer träffa, hur dessa är, vad jag ska säga, vad jag ska göra, etc. vilket gör vissa saker till en utmaning.
#111: Aha, jag förstår. Det måste vara extremt jobbigt för dig :( Kan relatera litegrann, om jag har en plan och något går snett (minsta lilla) så stänger jag av och får panik. Inte roligt :(
Förresten. Tråden har redan över 100 inlägg. Lär bli många trådar. :')
#112: Det gör livet lite svårare. Framförallt då saker nästan alltid ändras då det finns så många faktorer som påverkar planer. Någon gång lär jag mig nog hantera det. Men hittills går det mer åt fel håll.
#111: Låter verkligen jobbigt :( Har du träffat någon psykolog eller liknande som kanske kan ge dig verktyg så att du kan hantera det?
Skriver nog imorgon.😴
#114: Har en som jag haft sedan ett par år. Vi letar fortfarande förtvivlat efter en lösning.
#115: God natt.
Då väntar jag nog tills Pil druckit elixiret. :')
#116: Okej, vad bra att du får hjälp! Tråkigt att ni inte hittat något som fungerar :(
#117: Godnatta
Men,5 minuter till.
#118: Sånt är livet.
#119: Fem minuter innan du tänker sova?
#120: Jepp,men nu,säger jag godnatt.😴
#121: Godnatt med dig Pilspets!
Du sover säkert men jag såg inte någonstans att hon drack elixiret 😮
#121: God natt.
#123: Jag missade det. :')
Får nog förbli en gåta tills imorgon.
- Redigerat 2022-08-02 23:45 av [Undertaker]
#125: hahaha ja 😂
Inser just att Rowan egentligen inte har någon anledning att resa med dem. Hästen är ju snabbare.
Fast sällskapet lite trevligare. :')
#127: Pil kan ju bli häst.
#128: Ja precis 🙂
Godmorgon.
#123 Just det!
#129 Kan jag väl,om ni frågar snällt!
Godmorgon.
Hur ska vi Rowan att joina partyt?
#132: Vad menar du?
Det… är en aldeles utmärkt fråga vars svar jag inte funnit än.
Idéer:
- Han frågar
- Han berättar att han ska åt sama håll och blir indragen
- Han erbjuder sin hjälp eftersom Pil är skadad
- Pil frågar
- Nikita frågar
Det är allt jag kommer på och egentligen är alla punkter mer eller mindre samma sak. :')
"Kan jag få följa med för att slippa bara höra svärdets upprepande förolämpningar hela tiden?"
Absolut ingen aning hur man löser det snyggt.
#133: Man brukar kalla grupper för party inom fantasy och spelvärlden
Ahhaa… Ja, han kan ju faktiskt erbjuda dem sitt tält och sedan hålla vakt utanför
Stämmer. Med tanke på att ingen av dem har mycket med sig samt att Nikita nu har en lite mindre filt.
Min idé.
Pil: Blodstunga? Det har jag erfarenhet om. Min bonde och jag brukade dra ut och hämta hem växten för att sälja. Jag vet var sen växer.
- Redigerat 2022-08-03 12:05 av Pilspets
Nåt sånt?🤔
Fast den växer bara i Ingenmansland i djupa skogar och är en väldigt sällsynt växt 🙂 Såvida ni inte bodde i djupa monsterinfekterande skogar 😮
Du läste mina tankar?
Det var ju så dom bodde!
#141: ojdå! Väldigt farliga trakter ju! Hur överlevde ni? 😮
#142: Såhär var det:
Egentligen bodde dom i byn men hade en lya i vad-det-nu-hette -trakterna.
För där samlade bonden in växter,frukter och annat för att sälja.
Då fick Pil bära hem det.
#143: Livsfarligt sätt att tjäna sitt levebröd på… Döda marker med många faror. Men lär vara en bransch med stor efterfråga.
#143: Hur överlevde ni att gå in i skogarna? 😮
Det är nog väldigt långt mellan Ingenmansland och byn Borka. Vet inte riktigt hur stort Necro gjort kartat men jag skulle gissa att till skogarna är det en veckas resa på fot eller liknande
#144: Kan man lugnt säga.🙄
Det är därför efterfrågan är så stor.
#145: Några tips o trix.😉
Men 4-5 till häst.
#145: Eh… bra fråga. Men långt är det. Till gränsen tar det en alv knappt 12 timmar. Att sedan ta sig runt på farlig mark kostar mer tid.Samt att samla på sig saker.
#148: Japp!
Men ca 4 där dit,6 hem. O cirka 1-2 veckor att samla?
Jag vill bara tipsa!
Ibland kan det också vara lite skoj med utmaningar om du förstår vad jag menar? Om vi ska ut i skogen och inte vet vad vi beger oss in i så blir det spännande när våra karaktärer måste lista ut vad vi ska göra 🙂
#150: Sant!
Men förra gångerna var hon en häst. Nu är det en människa så det blir mycket annorlunda.
#151: Vad menar du? 🙂
"Jag följer gärna med" svarade Pil. "Jag har god erfarenhet av dom områdena." - Fråga. Hur ska jag tolka det här? De hade väl redan bestämt att de skulle gå tillsammans? Eller minns jag fel?
#152: Svårt att förklara!
Försöker:
Som häst gjorde hon ingenting. Han var bara "packåsna". Dessutom tog dom en annan väg som är lite mindre farlig.
Men nu är det en männ7ska vilket gör det svårare.
Förstår du?
#153 Ja,men dom sa aldrig hur långt.
#155: Det var de jag inte kom ihåg. Men då det aldrig bestämdes så är det svårt att minnas. :’)
#156: Hade för mig att det var "till nästa by."
#157: Nope, Pil frågade bara om hon kunde följa med en bit då hon är på resande fot. Inget mer. Hittade stället, hehe.
#158: Det var mer förstårligt!
#154: Om du vet var allt ligger, var plantorna växer, så blir det ingen utmaning, eller? 🙂
Jag är så förvirrad 😂 Jag hoppas att våra karaktärer följes åt, upplever lite skit och sedan bestämmer sig för att hänga tillsammans såsmåning om, så blir de polare haha
#160: Ja,men Pil vet inte att dom dött ut på den platsen!
Oxå förvirrad,men håller med dig!
Ja, jag är väldigt förvirrad hur löser vi detta hjälp pilspets och necro 😂
Slumrar man in kort och redan så återvänder man till ett kaos! :’)
Ska kort vakna lite.
Förlåt 😭😭😭
Alltså, gåtan om kunskapen kan jag inte fixa men jag kan se till att den lilla truppen i alla fall vandrar vidare tillsammans.
Eller jag har en idé!
Pil kanske bara har koll på en led som leder igenom ingenmanslandet så hon hittar första biten. Så blir det gradvis svårare för dem. (Jag måste fixa kartan där men det öser ner och mina grejer ligger i bilen… 🤦🏻)
Jag kan försöka komma med lite tips till dig Pilspets eftersom du inte rollat så mycket tidigare 🙂
När din karaktär gör saker, tänk:
- Är detta min karaktärs personlighet? Om hon är en vild karaktär kanske hon är mer sprallig, säger saker saker utan att tänka, blir lätt uppretad osv
- Är detta rimligt för min karaktär att känna till? Exempelvis Rowan som aldrig varit utanför sin by vet inte skillnader mellan olika alver. Det vore orimligt för honom att veta vad en flodalv eller skogsalv är när han aldrig fått den informationen. Låt hellre din karaktär veta för lite än för mycket, då får dem lov att lära sig nya saker och växa! Det är kansle rimligt att förvänta sig att någon som levt som en häst en stor del av sitt liv inte har så stor koll på om demoner eller om hur man slåss. Men hon kan ju alltid lära sig 🙂 det är nog däremot ganska rimligt att tänka sig att hon har mycket kunskap om hästar, om lantbruk osv.
- Är detta rimligt för min karaktär fysiskt? Vilka fysiska begränsningar har min karaktär? Rowan exempelvis är just nu ganska dålig svärdsman för att han kommer från en gård där han aldrig behövt slåss.
- Har min karaktär svagheter? Det är alltid roligt att se sina karaktärer växa och med lite svagheter är de mer mänskliga
Bara några tips från mig 😊
#166: TACK!😃
#165: Det låter bra.
Jag ska bara göra mig en kaffe innan jag försöker skriva något vettigt.
#167: Så lite så 🙂
Men ja, hon hänger med Nikita men frågar om hon kan hänga med Rowan? Jag är förvirrad hur vi löser just det? 😂
#169: ÅH JAG BORDE OCKSÅ GÖRA LITE KAFFE
Tack Necro du räddade mitt liv
Börja med kaffet. Det räddar liv.
Tror… nog det är smartast… fast… De måste redan resa ihop på grund av tältet? Eller så får man se det som om Pil vill få godkänt att hon också följer med och därför ställer frågan?
Kanske monstrets saliv ger lite konstiga bieffekter som gör personer lite förvirrade? Om det är svårt att få till det på annat sätt med förvirringen som verkar vara nu?
#173: Det låter bra,tack!
Vad säger ni?
#173: Jadu, mycket möjligt! Får höra vad Necro och pilspets säger. Jag skriver ett svar sålänge så kan Rowan svara
#173: Det är en bra lösning. Man tackar.
Va?? Vilket odjur? Rowan frågade henne om hon ville rida? 😮
Det Nikita dödade. Det ligger kvar där. Någonstans. :’)
#178: Jaha okej 😂
#177: Missade jag!
Har redigerat in nu.
Någon får nog slänga upp Pil på hästen, så som hon vinglar.
En häst på en häst,intressant!
Återkommer,måste packa upp.
Om det är något Rowan är så är det stark. Det är väl det enda han kan skylta med 😉😂
Det är i alla fall någonting. Och användbart.
#184: Han får vara gruppens muskelknutte 😂
Jag har en rolig bild i huvudet:
Nikita och Pil sitter på en klippa, fötterna hängande över kanten. Nere på fälltet slåss Rowan med massa monster och får då och då lite order och beröm.
#186: Hahahaha jaaa 😂 Han hade nog inte ogillat det, så lite beröm som han fått på sistone 😉
Eller ja… i överlag, att vara mittenbarnet av 5 söner så blir man inte särskilt uppmärksammad heller haha
- Redigerat 2022-08-03 16:48 av [Tismon]
Här igen!
Jag hade lite svårt att se kartan tidigare. Var Thelton uppskrivet? Jag gissar på att det ligger i ett annat rike?
- Redigerat 2022-08-03 17:50 av [Tismon]
Annat rike. Men placerade det bredvid så att han inte skulle ha kunnat rest för mycket och genom flera riken så att hans bristande kunskap om andra väsen verkligen har en anledning. Typ.
Tänkte mig mer ett rike med främst människor. För det mesta bönder. Många småbyar med långt emellan så att det är isolerad miljö. Eller något sådant. Vet inte hur du föreställer dig det hela?
Obs! Byn är inte alt i röda cirkeln men jag orkade inte göra den mindre.
Haha ingen fara. Men ja det låter bra! Ett land med isolerade byar, typ hur sverige var förr hahaha. Har du gett det ett namn?
- Redigerat 2022-08-03 17:55 av [Tismon]
Precis!
Namn har det inget än.
#193: Okej men då döper jag det till Clalor
Perfekt. Ytterligare ett namn på kartan.
Jag insåg just att de inte har koll på varandras namn än. Fast på något vis är det lite komiskt så vi kanske ska låta det vara så ett tag till? :')
#196: Jag har faktiskt medvetet inte frågat om hennes namn, tyckte också det var komiskt ifall de bara körde på och sedan inser de att de inte vet vad de heter. Men eftersom de sen tillbringat tid så blir det pinsamt att fråga 🤣
- Redigerat 2022-08-03 18:40 av [Tismon]
#197: Då är det bara att fortsätta ignorera frågan.
#198: Haha ja 😁
Förlåt jag är som ett litet barn men piiil jag är så nyfiken på vad som kommer hända härnäst!! 😁
#200: Samma här.
Nu har ni svar!
#202: Taaaack
Jag har suttit och väntat. För jag har inget liv 😉😂
#203: Skönt att jag inte var själv med att stirra på skärmen i väntan på godot.
Erkänner!😂
Drog ut på det för att retas lite.😁
#204: Säger detsamma!
Taskig du är pilspets 😂😂
Jajamensan!😃
#205: … Jag som började fundera på om vi skulle få någon fortsättning idag.
Jag är inte ens med och jag sitter och stirrar efter fortsättning 🤣
Sorry!
Sov 5-6 timmar så gonatt.
Har haft ont i huvudet,kroppen,halsen idag så gonatt.
#209: Härligt att det är underhållande!
Det tycker jag med.
#209: Fler lidande!
#210: Flyr du? Ifall du flyr: godnatt.
#213: Jepp.
Skrev lite mer som ni kan stirra på inatt.
#214: Somna på hästen så kan vi till och med smuggla dig till lägret.
Jaa somna på hästen. Rowan kan lämna dig i ett tält 😂
Men vad jobbigt att du mår dåligt. Hoppas du blir bättre snart i alla fall!
Rowan får använda sin styrka.
Aa, han har lyft mycket i sitt liv 😉
Man skulle kunna hävda att det är hans styrka.
Okej… jag behöver hitta något att göra.
#219: hahahaha 😂😂😂
Aaaaaaa jag vill rolla!
Samma här.
Kommer liksom inte kunna rolla så mycket senare tror jag. Ska rida imorgon och sedan ska jag till läkare, sedan kanske en kompis hälsar på
Jag har ingen tid imorgon förutom tidig morgon och fredag ser inte mycket bättre ut… Sen eftermiddag kanske.
Ojså :( vet heller inte om min kompis kommer stanna här i flera dagar eller hur det blir,, såå~
Ska de hitta en kampplats och sedan prata lite?
Ser allts mörkt ut när det kommer till rollandet.
Låter bra.
Precis! Passa på medan man kan 🙂
Alright men kör du på, Rowan svarade henne och hon verkar sitta på hästen i alla fall
Ska vi bara säga att hon somnade av medicinen? (Stackars Pil.)
#227:…. Det känns fel
Men samtidigt så är det ju inte som att vi ppar att hon dör eller något.
Låt mig hjälpa ditt samvete:
Hon är sjuk och behöver återhämta sig. Lär alltså inte ha mycket ork tack vare gift, motgift, etc.
Ahh okej tack Necro det känns bättre. Hon sover bara 😴😴😴
Jag ser framför mig Pil liggandes på hästen sovandes och sen i sömnen förvandlar sig själv till sin hästform 🤣 Stackars Rowands häst som helt plötsligt får en annan häst på ryggen.
Pil bör placeras i tältet. Så att Maleficum inte får rätt. :')
Hahahhaha fixat 😂
- Redigerat 2022-08-03 22:33 av [Tismon]
Perfekt.
Tismon, ibland finns det lite oväntade kommentarer och jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen… Dessa spydiga kommentarer är för roliga.
Hehehe klassisk Aosoth 😉
Aosoth är verkligen väldigt omtänksam.
Han vet alltid hur han ska få Rowan att känna sig uppskattad 😂
- Redigerat 2022-08-04 00:12 av [Tismon]
Stackars demon. :')
Japp, därför han inte säger mycket. Han är ganska deprimerad!
Demoner hatar varandra btw (oftast)
Ganska så logiskt. Mäktiga väsen på hyfsat liknande nivå och alla har en tendens att ha samma mål: Förintelse eller annat åt de hållet.
#241: Precis 🙂 Det är ungefär tanken "there is only room for one of us". Det finns nog 2 demoner av alla 20 som inte är ute efter förstörelse. Den ena har en cult och leker gud och den andra bryr sig bara inte.
Inlägg borttaget för att skapa mer mysterium
- Redigerat 2022-08-04 06:27 av [Tismon]
Intressant. Får hålla koll på det.
Jag insåg precis att vi är klara i denna tråden, den börjar komma mot sitt slut.
Nästa chatt-tråd finner ni här:
https://rollspel.ifokus.se/discussion/1545698/dar-vagarna-mots-chatt-2
- Redigerat 2022-08-04 02:32 av [Tismon]