Ny sajtvärd här på Rollspel!
Hej allihopa! 😄
Jag såg att det dragits igång aktivitet här på sajten igen i form av nya Rollspel, men det fanns ingen Sajtvärd eller aktiv Medarbetare som höll i sajten så jag kontaktade Niklas och erbjöd mig att ta över värdskapet så att det finns någon här som kan assistera med skötsel/hantering av trådar och hjälpa till om problem uppstår. 😀
Jag tänkte även gå igenom vad som finns kvar här på sajten efter att Tismon tråkigt nog valde att lämna iFokus och se vad som kan behöva skrivas på nytt, sorteras om och fixas. Jag kommer även justera reglerna på sajten en aning då jag tycker att det behövs.
Förhoppningsvis kan jag börja ta tag i det om några dagar då jag har lite fullt upp, men jag hoppas det blir bra sen när allt är klart. 😀
Är det någonting ni undrar över eller vill ta upp är det bara att skicka ett PM till mig eller skriva här!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ja vad kul! 😃
#0: ja vad roligt att du tar dig itu med sajten!
Tjena^^
Grattis och välkommen!
Grattis och välkommen som värd!
Välkommen! 😃
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tack så hemskt mycket, allihopa! 🥰
Vad bra! Lycka till! 💐🌞
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#7: Tackar! 😄